VOETBAL.NL App

19 augustus 2020 19:00

De nieuwe Voetbal.nl app is nu beschikbaar.. Op deze wijze krijg je relevante informatie over je eigen team(s), evenementen, vergaderingen en bijeenkomsten. Ook binnen je team kun je zaken als aanwezigheid en autoindeling met elkaar delen. Super handig om op de hoogte te blijven van alles wat er binnen je team.

Voetbal.nl is hét platform voor amateurvoetballend Nederland. Dus voor spelers, scheidsrechters, trainers en coaches, maar natuurlijk ook voor ouders en andere supporters van het amateurvoetbal. Meld je gratis aan!

Installeer de app met het mailadres waarmee je bij vv Terneuzense Boys ingeschreven! De ledenadministratie is te bereiken via [email protected]

ACCOUNT INSTELLEN

Als je de voetbal.nl app gaat installeren zal er gevraagd worden om je te registreren of in te loggen. De volgende situaties kunnen zich voordoen:

1. Je hebt al een account van Voetbal.nl. Je kunt inloggen met je bestaande account. Bij het inloggen wordt er wel gevraagd om het emailadres opnieuw te koppelen. Zorg dus dat je het E-mail adres gebruikt waarmee je bij vv Terneuzense Boys in de ledenadministratie bekend bent. Dit E-mail adres is doorgaans het adres waarop je mailtjes van de vv Terneuzense Boys ontvangt.
  1. Je hebt nog geen account. Via registreren kun je een nieuw account aanmaken. Zorg er wederom voor dat je een emailadres gebruikt waarmee je bij onze vereniging bekend bent.
  2. Je hebt een bestaand account bij Voetbal.nl waarvan je de inloggegevens niet meer weet en daarmee het aanmaken van een nieuw account belemmert. Neem even contact op met de ledenadministratie.
  3. Je hebt al een account aangemaakt via de wedstrijdzaken app. Je kunt dit account gewoon gebruiken om in te loggen in de Voetbal.nl app. De koppeling is reeds gelegd.