Beregeningsinstallatie hoofdveld en LED verlichting trainingsveld

30 augustus 2020 15:45

Afgelopen week zijn de eerste twee projecten van de energiebesparende maatregelen opgeleverd. Later volgen de zonnepanelen en warmtewerende isolatie. Het ene project(en) is nog niet klaar of het volgende dient (kunstgras) zich al aan. Meer informatie klik op . . .

De #gemeenteraad van Terneuzen stelde afgelopen donderdag de kaderbrief vast. In deze kaderbrief staat een investering voor een kunstgrasveld bij @TerneuzenseBoys in 2022.

Eerste projectonderdeel is gereed: beregeningsinstallatie hoofdveld.

Afgelopen week is de beregeningsinstallatie gereed gemaakt. BBG heeft alles aangesloten en uitleg gegeven aan de vrijwilligers. Hiermee wordt de vrijwilligers een hoop werk uit handen genomen en kan het hoofdveld ook 's nachts besproeid worden. Het 1e projectonderdeel is daarmee afgerond.

Het resultaat mag er zijn.

project1.jpg

project11.jpg

project13.jpg

project15.jpg

project12.jpg

Ook het tweede projectonderdeel is donderdag 27 augustus afgerond: LED-veldverlichting op het trainingsveld.

project2.jpg

Later volgen nog de zonnepanelen en warmtewerende isolatie.