Clubkleding

Bestellen in de webshop van vv Terneuzense Boys
Van trainingsshirt tot trainingsbroek, van trainingsjas tot trainingstas, het is allemaal te bestellen in onze webshop. Wij werken hiervoor samen met Brandsfit (Patrick).

Als je gaat bestellen, vergeet dan niet de kortingscode ‘VVTB’ in te vullen want daarmee krijg je maar liefst 25% korting op het assortiment.

Opgelet! Het is zeer belangrijk dat de kortingscode steeds wordt ingevuld om de korting van 25% te kunnen ontvangen. Wanneer de kortingscode wordt vergeten, kan het verschil niet meer worden gerecupereerd.

Ons clublogo kan worden toegevoegd tijdens de check-out

Handleiding Webshop

Dit is de link voor webshop  Product (brandsfit.com)
Patrick.png
Er zitten nog geen producten in de winkelmand.