Sponsornieuws

Nieuwe wedstrijdtenue van VV Terneuzense boys overgedragen

19 november 20:30  Op 18 november is het nieuwe VV Terneuzense Boys wedstrijdtenue onthuld. Het 1e elftal heeft tijdens de competitiewedstrijd tegen BVCB het nieuwe tenue voor het eerst gedragen. meer »

930x gelezen

ONTHULLING NIEUWE WEDSTRIJDTENUE VV TERNEUZENSE BOYS

18 november 9:45  Eind juni konden we fantastisch nieuws delen. We hebben toen onze nieuwe samenwerking met kledingpartner Patrick aangekondigd. Samen hebben we afgesproken te streven naar succes, zowel op als naast het veld, met professionele outfits die perfect passen bij onze club. Het betekent onder andere dat alle teams een nieuw wedstrijdtenue zullen gaan krijgen. Vandaag 18 november zullen we het nieuwe VV Terneuzense Boys wedstrijdtenue gaan onthullen. Het eerste elftal zal tijdens de wedstrijd het nieuwe tenue voor het eerst gaan dragen. We willen dit natuurlijk vieren samen met alle leden, sponsoren voor, tijdens en na de wedstrijd.

67x gelezen

Komend seizoen alle teams in nieuwe tenues!

9 augustus 13:30  Eind Juni hebben we jullie geïnformeerd over onze nieuwe samenwerking met kledingpartner Patrick. Vanaf komend seizoen gaan we gefaseerd over van het merk JAKO naar het merk Patrick. We zijn een contract voor 4 seizoenen overeengekomen daarvoor met Brandsfit. Samen zullen we streven naar succes, zowel op als naast het veld, met professionele outfits die perfect passen bij onze club. Uniformiteit, herkenbaarheid, kwaliteit en betaalbaarheid zijn de kernwaarden die we met dit contract zekerstellen. Het betekent ook nieuwe mogelijkheden voor wat betreft shirtsponsoring. meer »

575x gelezen

Fantastisch nieuws voor VV Terneuzense Boys!

29 juni 21:00  We hebben fantastisch nieuws om met jullie te delen. We zijn verheugd om onze nieuwe samenwerking met kledingpartner Patrick aan te kondigen. Samen zullen we streven naar succes, zowel op als naast het veld, met professionele outfits die perfect passen bij onze club. Als leden van VV Terneuzense Boys genieten jullie ook van exclusieve voordelen en kortingen. Binnenkort komt een nieuwe ledenwebshop beschikbaar. Volg de ontwikkeling via onze website in de komende tijd. Enthousiaste groet! Namens de sponsorcommissie en het bestuur van VV Terneuzense Boys

780x gelezen

Sponsor vd maand Oktober ACTIE

17 oktober 18:15  Klik op 'meer' voor deze actie bij STUDIO BLIQUE!meer »