Vriendschappelijk tegen VV Terneuzense Boys JO15-2

14 november 2020 10:30

Eric Roose

Klik hier voor de fotoreportage van Fons Agterhuis

Door de hele situatie met de tweede golf Corona zijn alle voetbalclubs genoodzaakt om alleen onderling te voetballen tegen een tegenstander van dezelfde club.

Voor de tweede keer in deze vervelende periode werd de tegenstander onze 15-2.

Allemaal wat ouder en fysiek  wat sterker dan de JO13-1.

Maar het was toch een goede graadmeter en een goede bezigheid.

De wedstrijd stond onder leiding van Eric Roose. En er werd 2x 35 minuten gevoetbald

De eerste helft deden de 13-1 niet onder voor de tegenstander en waren de betere kansen voor het jongere elftal. Helaas gingen alle kansen er niet in. De rust ging dan ook in met een brilstand. (0-0)

In de tweede helft werd de kansen wat omgedraaid en werden de 15-2 spelers beter. Maar ook hier werd er weer knap gevoetbald door de jongere generatie en werd er flink oplos gecombineerd.

Maar de 1-0 viel toch aan de andere kant en het was Xam die van ver een bal precies goed op zijn pantoffel kreeg en de bal onhoudbaar tegen de touwen schoot. Het was een fraai doelpunt.

Malu kreeg het ook nog even benauwd maar redde prima op een bal die van dichtbij  werd ingeschoten.

Maar de tweede goal viel niet lang daarna. Een prima combinatie voor de goal en Colin had de bal maar voor het intikken.

2-0 en dit was tevens de eindstand. Op zich een leuke wedstrijd en het publiek hield zich netjes aan de corona maatregelen en stonden netjes aan de buitenzijde van  de omheining. Zie de foto’s.

Maar het wordt tijd dat deze vervelende periode vlug voorbij is en dat we gewoon weer de competitie mogen hervatten.