De jo15 boekt 2e zege in de competitie.

GPC Vlissingen JO15-1

Dani Buijze (schot)
Dylan van Hecke (intikker)
... (schot)
Assist: Lucas Roost
Assist: Noah Jonkman

25 september 2021 9:45

M Post

Sportpark GPC
Bosweg 7
4383TV
VLISSINGEN

Afgelopen zaterdag stond de uitwedstrijd tegen GPC Vlissingen op het programma. De aftrap was om 09:45. Daar hadden een aantal van onze jongens duidelijk nog wat moeite mee. De eerste kans was voor GPC maar de bal ging gelukkig buitenkantpaal naast. Na een kwartier voetballen begon het wat beter te lopen. Dit resulteerde niet veel later in de 0-1 van Niek die de bal rustig in de verre hoek binnen schoof. De 0-2 liet niet lang op zich wachten. Een verwoestende knal van Dani werd niet goed gekeerd door de keeper en de 0-2 was een feit. Vlak voor rust kon de keeper van GPC een schot van Arman nog net keren maar Dylan zat er goed bij om de 0-3 binnen te tikken. In de laatste minuut van de eerste helft een fout bij ons in de opbouw. De spits van GPC kon zo doorlopen, ging om Matthijs heen, en tikte de bal rustig binnen. 1-3.

De tweede helft was eigenlijk hetzelfde spelbeeld. Er was veel ruimte voor onze jongens om kansen te creëren. Met momenten ging dit erg goed maar soms was het ook erg slordig en werden er nog vaak verkeerde keuzes gemaakt. Na 10 minuten spelen gaf Lucas de bal netjes af aan Niek die de 1-4 binnen kon schieten. Kort daarna viel de bal uit een corner voor de voeten van Noah. Zijn inzet werd goed gepakt door de keeper. De rebound was voor Tijn die de 1-5 tegen de touwen schoot. Het slotakkoord was voor Mats die na een goede pass van Noah de 1-6 kon maken.

De foto’s zijn er deze keer helaas niet want onze vaste reporter heeft per ongeluk zijn vakantie verkeerd gepland.

Weer een knappe overwinning van de jongens. Volgende week de topper tegen Luctor Heinkenszand. Dit keer een thuiswedstrijd om 09:30. Komt dat zien!