"Ut zesde verliest 2 punten door kadootje van de scheidsrechter

Lovenpolderstraat 2 A
4542NS
HOEK

In de uitwedstrijd op Hoek wist ut zesde niet verder te komen dan 2-2, vanaf het beginsignaal zaten we er kort op toch was de eerste grote kans voor de thuisploeg, door een verkeerd gespeelde bal kon de aanvaller van Hoek alleen door op onze keeper die gelukkig redding wist te brengen.
Niet veel later wist Edo de 0-1 te maken na een goeie aanval van onze kant.
Uit het niets wist Hoek langszij te komen en na een half uur was de stand weer gelijk 1-1.
Nog voor de thee wist Edo ons weer op voorsprong te tikken en met een 1-2 voorsprong konden we aan de thee in een waterkoud Hoek.
Bij aanvang van de tweede helft begon het ook nog eens te regenen waardoor de gevoelstemperatuur ver onder 0 zakte.
We kwamen niet meer in de problemen en vergaten zelf de wedstrijd op slot te gooien, een kwartier voor tijd besloot de scheidsrechter van dienst de hoekenezen een handje te helpen, een diepe bal werd onze 16 ingestoken waarop onze keeper Jelle uitkwam en gestrekt met z'n handen de bal tot corner verwerkte, de aanvaller besloot om te gaan liggen waarop de scheidsrechter vanuit de middencirkel fluitende de bal op 9 meter legde, totale waanzin!
De jonge spits van dienst van Hoek pakte dit kadootje goed uit en liet de 2-2 noteren.
Kortom we hebben onszelf te kort gedaan en heeft Hoek een puntje gekregen van de leidsman.
Op naar (wie weet wanneer) de volgende 🧡🖤