Boys 2 kan in Zaltbommel geen potten breken en verliest met 4-1

van Heemstraweg-west 27
5301PZ
ZALTBOMMEL

Terneuzen, 14 mei 2023, kort verslag van onze speciale reporter (@Marcsku)

Op sportpark de Watertoren liet onze Boys 2 de kaas van het brood eten door de thuisclub. Nivo Sparta has zoals dat in het goed Vlaams heet ‘a walk in the park’. Boys 2 gaf totaal niet thuis, was aan het wandelvoetballen en het verlies met eindstand 4-1 zet onze Boys 2 op een plek die nacompetitie betekent.

De 1e twee doelpunten vielen al heel snel. Bij rust was het 3-0. Halverwege de tweede helft werd het 4-0. Stan redde de eer, 4-1.

Alle hens aan dek dus voor de resterende twee wedstrijden om nacompetitie te ontlopen. Maar met nummer 2 Blauw-Geel thuis en angstgegner Arnemuiden uit moeten de messen wel geslepen worden. En wat support is dan altijd welkom, ik zie u graag aanstaande zaterdag 20 mei om half 1 op Boysonello.

TB2: Jeffrey, Sem, Rutger (’30 Delano), Brent, Sander Ov., Thomas, Stan, Bart H. (’75 Tim), Mike, Leander, Björn (’30 Niels)