Hard werkend Boys 2 verliest op Boysonello met 0-2 van Wieldrecht 2

29 april 2023 12:30

A.J.A Simonse

Klik hier voor de fotreportage van Jeanete de Pooter

Terneuzen, 30 april 2023, kort verslag van onze speciale reporter (@Marcsku)

Onze Boys 2 kon vandaag op Boysonello tegen Wieldrecht niet echt een vuist maken. Er werd hard gewerkt maar de bezoekers waren net wat sterker en doeltreffender. De twee doelpunten vielen vroeg in de eerste helft (6e minuut) en laat in de tweede helft (89e minuut). Wij zitten nog net boven de nacompetitie/degradatie-streep maar het begint nu toch echt wel heel spannend te worden.

Boys 2 was vandaag verre van compleet. Ik telde 7 spelers die het tweede in de laatste maanden ook regelmatig vertegenwoordigden. Wieldrecht was op volle oorlogssterkte. Zij hadden tijdens onze ochtend bardienst een grote voorraad ‘frisdrank’ koud gezet die zij bij de terugreis in de bus gingen consumeren. En dat ‘fris’ smaakt het best bij een overwinning dus waren de Dordtenaren niet van plan om in Zeeuws-Vlaanderen iets weg te geven.

Het beginoffensief van de bezoekers resulteerde in de 6e minuut na een lob over Jeffrey in de 0-1. Buitenspel constateerde onze assistent scheidsrechter maar de heer Simonse negeerde het eerste beste vlagsignaal resoluut en floot ook de volgende 84 minuten zonder hulp zijn eigen wedstrijd. Na de goal was de wedstrijd in balans. Wieldrecht voetballend wat sterker maar onze Boys 2 deed op inzet goed mee. Grootste kans was 1e helft voor Sean maar die kon jammer genoeg net niet ver genoeg door dribbelen om de keeper te passeren.

In de tweede helft was het spelbeeld niet veel anders. Onze Boys 2 kreeg zoals dat heet in de voetballogica in de 85e minuut nog die ene kans om de gelijkmaker te maken maar die kon niet verzilverd worden. In de 89e minuut werd het 0-2. Einde oefening.

TB2 : Jeffrey, Delano, Rutger, Yannick, Timon (’46 Rick), Thomas (’60 Niels), Björn, Bart H., Maxim (’46 Tim), Sean (’71 Youri), Thomas vd H.