Boys 2 pakt punt in Veen

Groeneweg 4
4264RN
VEEN

Terneuzen, 20 november 2022, kort verslag van onze speciale reporter (@Marcsku)

Op sportpark De Hanen Weide was voor onze Boys 2 een gelijkspel (1-1) tegen Achilles Veen 2 gezien de gehele wedstrijd een terechte uitslag. De Boys wat sterker voor de thee, de thuisclub beter na de rust. Onze Boys 2 blijft zo stijf bovenaan staan in het rechter rijtje. Volgende week komt de nummer laatst Papendrecht op bezoek, misschien liggen er dan kansen om het linker rijtje in te sluipen.

In de 20e minuut maakt Tariq met een mooie lob ons enige doelpunt van de wedstrijd: 0-1. Wij kregen nog wel kansen maar de 0-2 wilde niet vallen. En als je hem zelf maar niet

maakt dan valt hij volgens  een oude voetbalwet aan de andere kant. ’42: 1-1. En bijna werd het nog 1-2 voor rust. Maar gelukkig had Jeffrey een hele mooie redding in huis om een gevaarlijke kopbal onschadelijk te maken.

Na rust werd het niet al te gevaarlijk meer, de tegenstander was wel wat sterker, en kon er dus weer een belangrijk een punt mee terug naar Terneuzen. Boys 2 heeft nu 8 wedstrijden gespeeld. Twee maal winst, drie maal gelijk en twee keer verloren. Dus negen punten. 14 doelpunten voor en 20 tegen. Leo en Tariq zijn in de competitie onze topscorers, allebei 3 doelpunten

TB2 : Jeffrey, Giovanni, Delano, Sander vd H, Niels, Björn, Bart H., Sean (’86 Tim), Tariq, Leander, Yannick (’66 Perry)