Hoeveel kan het verschillen?

Luctor Heinkenszand JO15-1

Sem du Puy (schot)
Noah Jonkman (intikker)
Assist: Arman Pandal
Arman Pandal (schot)
... (schot)

12 november 2022 9:30

R. van den Kieboom

Klik hier voor de fotoreportage van Fons Agterhuis

Vandaag stond de wedstrijd op de agenda tegen Luctor Heinkenszand.(1e klasse 2e fase)

De wedstrijd stond onder leiding van Robbin van de Kieboom en assistent scheidsrechter met zonnebril Arjen Roost.

Het was even wachten op de bal en dan blies de scheids de wedstrijd op gang.

Het duurde niet erg lang alvorens ze bij Luctor een cadeautje weggaven. De keeper schoot de bal precies voor de voeten van Sem en die had de bal maar voor het inschieten. Duur foutje.

Maar lang mocht het niet duren, ook achterin bij de Boys ging het even niet goed. 5 Verdedigers en twee aanvallers van Luctor en dan toch de bal tegen het net. Niet goed verdedigt. 1-1.

Maar hierna werden de Boys oppermachtig. Arman gaf een gave voorzet nadat hij zich fraai vrij gespeelt had en tikte de bal naar de geheel vrij staande Noah die de bal maar voor het intikken had. 2-1.

Arman had vandaag zijn dag, Weer een schitterende goal van Arman. Dit keer met een fraaie lob over de keeper heen en de 3-1 stond op het scorebord.

Paar minuten voor tijd was het weer Arman die met een fraai schot de 4-1 tegen de touwen schoot.

En de Boys gingen hierna rusten met een terechte voorsprong van 4-1.

Wat zat er in de thee??

De Boys kwamen niet of nauwelijks meer aan de bal en Luctor Heinkenszand werd sterker. Kwam dit door de wissels bij hun in de rust. Er was een speler binnen de lijnen gekomen die behoorlijk sterk was en niet van de bal te krijgen was. Al met al, de Boys hadden geen overzicht meer en de combinaties liepen ook niet meer als in de eerste helft. Luctor kwam nog terug tot 4-2 door een mooie actie van een aanvaller die door de verdediging als een mes door een pakje boter. Hij tikte de bal opzij en de bal vloog tegen het net. 4-2.

Vlak hierna floot de scheids de wedstrijd ten einde.

Al met al een goede eerste helft en een zeer matige 2e helft.