Moeizaam maar 3 punten in de pocket.

Luctor Heinkenszand JO15-1

... (intikker)
Noah Jonkman (schot)
Assist: Sem du Puy
Arman Pandal (schot)

15 april 2023 9:30

R. van den Kieboom

Klik hier voor de fotoreportage van Fons Agterhuis

Vandaag weer een mooie wedstrijd tegen een niet te onderschatten tegenstander.

Vandaag stond de wedstrijd weer onder de leiding van Robbin van de Kieboom, gisteren wat eerder thuis van de wedstrijd NAC-Willem 2.

Vlaggenist was deze keer Anrico van Hecke.

Weer niet alert vanaf het begin en slechts enkele minuten op het veld en de 0-1 lag al in de goal.

Dit was een intikkertje waar Lucas, onze keeper, niets aan kon doen.

Toch hadden de Boys het betere van het spel maar de kansen werden niet benut. De tegenstander, Luctor-Heinkenszand, speelde steeds lange ballen en gingen volop voor de counter.

Gelukkig was het Sem die Noah de diepte inspeelde en Noah schoot de bal tegen de touwen. En werd het eindelijk 1-1.

Boys werden steeds beter maar het ging nog steeds erg moeizaam. Net voor de thee werd het toch nog 2-1. Dylan schoot Arman nu de diepte in en deze ging van de rechterkant voor het succes en schoot de bal tussen de paal en de keeper binnen.

Niet lang daarna floot de scheids voor de thee.

De tweede helft was er een om vlug te vergeten. Terwijl Louis zijn scheenbeschermers voor de derde keer weer verloren had en deze op de juiste plek terug zette werd Luctor steeds feller en kwamen ook voor hun kansen. Lucas moest diverse keren aan de bak. Ook mochten de Boys van geluk spreken dat bij een voorzet hun spits de bal naast kopte terwijl hij geheel vrij stond.

Al met al, de gelukkigste ploeg had gewonnen. Het was dan ook niet verwonderlijk dat bijvoorbeeld Hontenisse verloren had van dit team.

Leuke ploeg, maar moeilijk te bestrijden.