Aanmelden, wijzigen of opzeggen lidmaatschap

aanmelding lidmaatschap

Aanmelding / afmelding of wijziging lidmaatschap
Ondergetekende heeft gedurende de laatste drie jaar NIET deelgenomen aan wedstrijden bij een andere vereniging. Als dat wel het geval is dan moet U overschrijving aanvragen van die vereniging waar U het laatst gespeeld heeft naar de VV Terneuzense Boys.

Indien WEL deelgenomen aan wedstrijden bij andere vereniging VRAAG 2 & 3 invullen
a. Het betreft een lidmaatschap wijziging (beide type aanvinken)
b. Van adres gegevens
Afzender verklaart de bovenstaande gegevens naar waarheid te hebben ingevuld. indien het de aanmelding voor of de afmelding van het lidmaatschap betreft lid jonger dan 18 jaar dient de ouder of voogd dit te verklaren en ondertekenen.

Nieuwe leden vanaf 16 jaar dienen ook een kopie van een geldig legitimatiebewijs te overleggen, bijvoorbeeld paspoort, identiteitskaart. Zonder deze kopie kan de aanmelding niet in behandeling worden genomen.

Nieuwe spelende leden (zie vraag 1, punt a) van 10 jaar of ouder dienen tevens een recente pasfoto in te leveren.
Voorst wordt door ondertekening van dit formulier toestemming gegeven de pasfoto en persoonsgegevens te gebruiken voor vervaardigen van de KNVB-spelerspas door SDU Identificatie en gedurende geldigheid van de spelerspas te bewaren.
vv Terneuzense Boys doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. Door dit formulier te gebruiken geeft U toestemming om Uw persoonsgegevens te verwerken. Zie de privacyverklaring op onze website.

* = verplicht