Extra regels jeugd 2023 - 2024

5. Teamregels
6. Alcohol
7. (Jeugd)scheidsrechter

Kleding: uitgereikte kleding moet op een correcte manier gedragen worden. Als vereniging hebben we een verplichting richting de sponsor. Promoot het kopen van wedstrijdbroeken en sokken bij de Boys (kantine). Geen afwijkende broeken en sokken meer. Via verschillende sponsors is er kleding beschikbaar gesteld voor standaardteams of lagere teams. Verdeling loopt via leider. Einde van het seizoen ook verantwoordelijkheid van leider dat kleding weer wordt ingenomen.

Kleedkamer: zowel op trainingsavond als wedstrijdzaterdag: hou de kleedkamer netjes. Als leider/trainer: hou toezicht tot de laatste speler uit kleedkamer is vertrokken. Ook bij uitwedstrijden.

Trainingsmateriaal: trainingsmateriaal opruimen, niet op het veld laten staan. Bij problemen trainingsmateriaal melden bij jeugdsecretaris.

Wedstrijden: vriendschappelijk of  andere wedstrijden regelen met jeugdwedstrijdsecretaris.

Op wedstrijdzaterdag staat de koffie klaar voor alle leider / trainer, ook voor onze tegenstander. Ook KNVB-scheidsrechter worden opgevangen in het wedstrijdsecretariaat. Hou er rekening mee dat er bezoekers, scheidsrechter aanwezig zijn als je vragen hebt over spelers of over wedstrijden.

Bij tekort aan wedstrijdshirts: geef dit door aan jeugdsecretaris. Aan oplossing wordt gewerkt.

Jeugdhonk (voetbalschoenen verboden) kan gebruikt worden voor teambespreking bij thuiswedstrijden (sleutel te verkrijgen wedstrijdsecretariaat). Indien verschillende teams op hetzelfde tijdstip ervan gebruik willen maken doe dit in overleg. Voorrang heeft het team die geen beschikking heeft van vrije kleedkamer. Jeugdhonk wel schoon achterlaten.

Geen alcoholgebruik door leiders/chauffeurs bij uitwedstrijden. Als chauffeur/ouder ben je verantwoordelijk dat meerijdende spelers weer veilig terug in Terneuzen komen.

Teamregels: Taalgebruik van spelers en leiders moet Boys waardig zijn. Stel regels op voor je team en iedereen houdt zich aan de regels.

Hou statistiek bij van trainingsopkomst, speelminuten. Bij vragen ouders kun je deze informatie gebruiken. Fietsen alleen op trainingsavonden binnen het hek.

Alcohol: voor JO17 / JO19 - junioren geen alcohol in de kleedkamer (na de training).

(Jeugd)scheidsrechter: geef het goede voorbeeld richting spelers door geen discussie te starten met de scheidsrechter. Geen jeugdscheidsrechter benaderen om bij jouw wedstrijd als assistentscheidsrechter te fungeren. We hebben de scheidsrechters hard nodig om elke pupillen of juniorenwedstrijden op zaterdagmorgen van scheidsrechters te voorzien. Indien je als begeleiding er helemaal alleen voorstaat overleg met coordinator scheidsrechter.