Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

8

21

0

Stijn wordt deze maand 9 jaar en speelt in JO9-3 van Terneuzense Boys. Maurice Oudijk en zijn vader Denny zijn de trainers. Stijn speelt in de voorhoede of op het middenveld. Hij heeft absoluut niet de ambitie om keeper te worden, zoals zijn vader. Stijn heeft 1 broer (Coen), hij hoopt ooit met hem in het eerste elftal te mogen spelen.

Zijn favoriete club is Feyenoord en zijn favoriete speler is Robin van Persie. Bij Terneuzense Boys is dat Miroslav Peric.

Stijn is erg actief, want naast het voetballen bij VV Terneuzense Boys traint Stijn bij Jong United en doet hij ook nog aan StreetDance.

Klik hier voor de fotoreportage van Denny Snel