Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

8

19

0

Coen is 8 jaar en hij zit op de Prins Willem van Oranjeschool. Coen zijn favoriete club is Feyenoord. Zijn favoriete speler is Kylian Mbappe. Coen speelt in jo10-1 bij trainers Edo en Ronald. Hij speelt als aanvaller maar vindt het ook erg leuk om te keepen. Daarom zijn Miroslav en Nando zijn favoriete spelers bij het eerste van Terneuzense Boys. Coen zijn broer Stijn speelt ook bij Terneuzense Boys en is ook al pupil van de week geweest, dus hij is supertrots en blij dat hij het nu ook mag zijn. Coen hoopt ooit met zijn grote broer in het eerste van Terneuzense Boys te kunnen spelen.

Klik hier voor de fotoreportage van Harry Brouns