Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

8

21

0

Benjamin is 8 jaar en speelt op dit moment in de JO10-1. Hij zit al bijna 5 jaar op voetbal ; altijd onder de bezielende leiding van zijn trainers Ronald Vaal en zijn vader Edo.

Net als zijn broer Stefano speelt hij al jaren bij de Boys; hij speelt het liefste in de spits, maar wat zijn positie ook is : hij is altijd over het hele veld te vinden.

Benjamin zit op school bij de Twijn in Terneuzen in groep 6, weet nog niet wat hij later wil worden, maar is altijd in het dierenrijk geinteresseerd geweest.

In zijn vrije tijd speelt hij graag buiten met zijn vrienden, bijvoorbeeld voetballen, hutten bouwen, tikkertje en op de glijbaan spelen, maar natuurlijk ook online Fortnite spelen.

Benjamin zijn favoriete ploeg is vanzelfsprekend PSV ( met de paplepel ingegoten ) en zijn favoriete speler is Luuk de Jong. Van VVTB-1 kent hij nog niet heel veel spelers, wel ziet hij Jesper af en toe met de hond lopen en is Nando altijd heel geinterresseerd wanneer ze de JO10 aflossen bij de training op veld 4.

Benjamin zou later graag in het 1ste van de VVTB spelen, maar ook samen met zijn vader en zijn broer een wedstrijd met de VVTB-6 winnen staat nog op zijn bucketlist.

Klik hier voor de fotoreportage van Harry Brouns (volgt z.s.m. na de wedstrijd)