Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Dylano speelt in JO9-4.

Zijn vader Nick van Zetten en Bart zijn samen trainer van JO9-4.

Dylano speelt het liefste middenvelder of spits maar omdat er in JO9-4 nog niet echt een duidelijke plaats is wisselt dit nogal eens maar liefst speelt hij van voren om tekunnen scoren.

Zijn favouriete spelers zijn Jesse Lingard en Messi, zijn favouriete clubs Manchester United, Paris-Saint-Germain en Terneuzense Boys.

Dylano zit op de Prins Willem van Oranje school in Terneuzen in groep 5
zijn hobby's zijn voetbal en spelletjes op de pc en ps4 spelen zoals roblox. Ook kijkt hij graag you tube filmpjes van lankybox en kijkt ook graag naar tik tok verder vind hij het erg leuk om met vrienden buiten tespelen

Dylano weet nog niet goed wat die wil worden hij zegt advocaat maar weet niet of hij helemaal snapt wat het beroep in houdt haha.

Dylano is een jongen van 9 jaar met autisme en dcd dus zijn automatisering werkt niet goed, maar hij is altijd vrolijk en opgewekt en is erg zorgzaam voor zijn gehandicapte zusje en is erg fanatiek in cijfers op school.

Dylano is een allemans vriend hij kan met iedereen overweg ook op de voetbal

Klik hier voor de foto reportage van Harry Brouns