Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

9

25

0

Oliviér speelt vanaf dat hij 5 jaar oud was bij de Boys en speelt nu in JO10-1 met trainers Edo Lucier en Ronald Vael.
Hij heeft nog geen vast positie maar speelt de laatste tijd steeds vaker in de verdediging ipv spits.

Bart is de favoriet van het 1e team, dit ook omdat het de trainer is van zijn oudere broer Floris-Beau Ysebaert van JO11-2.

Zijn absoluut favoriete club in Nederland is Ajax met Tadic en Antony als toppers. Internationaal staat Real Madrid met de speler Vinicius Junior en Karim Benzema ook hoog op het lijstje.

Oliviér zit in groep 5 van de Irisschool en naast voetballen speelt hij graag buiten met zijn vriendjes en af en toe natuurlijk ook even gamen. Hij weet nog niet wat hij later wilt worden, maar misschien wordt hij nog wel ontdekt als profvoetballer😉

Klik hier voor de fotoreportage van Harry Brouns