VRIENDEN VAN DE BOYS BORD

12 mei 2023 18:00

Wat is het eigenlijk?
Het bord ‘Vrienden van de Boys’ wordt gebruikt om materialen en/of andere benodigdheden aan te schaffen voor de vereniging.

Dit gebeurt door middel van een bijdrage te vragen van €50 aan sponsoren, vrienden, collega’s, etc. Ook met het gehele team kan natuurlijk! Als de bijdrage is voldaan krijgt u een eigen naamplaatje met de gewenste naam erop. Deze komt te hangen op het grote bord in de kantine.

De laatste jaren is door gebrek aan mankracht het project stil komen te liggen. De supportersvereniging ziet de mogelijkheid om deze taak op zich te nemen en er nieuw leven in te blazen. Mede dankzij u kunnen we zorgen voor nieuwe mooie dingen voor onze vereniging!

Inschrijven kan door middel van het inschrijfformulier.
Dit kan zowel digitaal als schriftelijk.

Na inschrijving neemt de supportersvereniging contact met u op over de verdere afhandeling.

Schriftelijke inschrijvingen kunnen worden ingeleverd bij leden van de supportersvereniging Jordi Roose en/of Kobus Bootsgezel.
Digitale inschrijvingen mogen verstuurd worden naar: [email protected]

Namens de vereniging willen wij u enorm bedanken voor uw bijdrage!