Nieuwe leden (spelers, trainers en leiders)

Nieuwe leden, jongens en meisjes, zijn als spelend lid welkom vanaf 5 jaar.
Elk nieuw lid dient ingeschreven te worden middels het “mutatieformulier ledenadministratie”.
Dit formulier is ook te vinden in het informatieboekje.

Ingevulde formulieren dienen gestuurd te worden naar de ledenadministratie.
Alvorens men bij een team wordt ingedeeld moet ook het vrijwilligersformulier worden ingevuld. Dit formulier wordt gebruikt om een beter inzicht te krijgen wie bepaalde werkzaamheden wil en kan verrichten voor de verenining.
Na ontvangst zal er contact met u opgenomen worden ter bevestiging dat uw kind ingeschreven staat. Het kan voorkomen dat er bij de desbetreffende leeftijdscategorie een wachtlijst is. Alle nieuwe jeugdleden mogen zonder verplichtingen en kosten een aantal weken “proefdraaien” bij onze vereniging.

Alle nieuwe JO19 -, JO17 - en JO15 - junioren die lid zijn van een andere vereniging en spelend lid willen worden van v.v. Terneuzense Boys zijn pas speelgerechtigd in het seizoen ingaande na 15 juni na aanvragen van overschrijving en na ontvangst van een schriftelijke goedkeuring overschrijving door de K.N.V.B. (Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond).
In geval van bijzondere omstandigheden, bijvoorbeeld verandering van woonplaats kan de K.N.V.B. eerder overschrijving verlenen. Een overschrijvingsformulier is te verkrijgen in het wedstrijdsecretariaat of te downloaden van de website van de vereniging. Ook tussentijdse overschrijving behoort tot de mogelijkheden onder bepaalde voorwaarden (afhankelijk van het niveau waar men gevoetbald heeft en gaat voetballen, informatie hierover kunt U krijgen bij de coördinatoren en het commissiebestuur jeugd).
Nieuwe JO13, JO12, JO11, JO10, JO9, JO8- pupillen die spelend lid zijn van een andere vereniging, die lid willen worden van v.v. Terneuzense Boys dienen eerst een door de vereniging waar ze vandaan komen getekende verklaring van goed gedrag te overleggen. Een formulier hiervoor is te verkrijgen in het wedstrijdsecretariaat.
Elk nieuw lid, spelend of niet spelend (trainer, leider), kan indien hij of zij dat wenst op eigen verzoek bij het hoofdbestuur de meest recente uitgave krijgen van de “statuten en huishoudelijk reglement” en het organisatie en werkplan van de jeugdopleiding.
Elk nieuw lid krijgt na betaling van de contributie tevens een clubpasje. Hiermee krijgen spelende leden gratis toegang tot alle thuiswedstrijden in de competitie van ons eerste heren senioren elftal.
Trainers en leiders krijgen met hun clubpasje tevens gratis toegang tot de bekerwedstrijden die ons eerste heren senioren elftal thuis speelt.
Alle trainers en leiders kunnen desgewenst bij het commissiebestuur jeugd een boekje “handleiding jeugdvoetbal” en of “spelregels veldvoetbal” verkrijgen. Beide zijn uitgaven van de K.N.V.B..

Beëindiging lidmaatschap

Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk te geschieden middels het “mutatieformulier ledenadministratie”. Dit geldt voor zowel spelende als niet spelende leden (trainers, leiders). Afhankelijk van het tijdstip van opzeggen zal voor spelende leden verrekening plaats vinden van contributie volgens het huishoudelijk reglement.
Bij beëindiging van het lidmaatschap dient het clubpasje en eventueel ter beschikking gestelde eigendommen van de vereniging ingeleverd te worden. Een verzoek om overschrijving naar een andere vereniging zal pas worden goedgekeurd indien alles ingeleverd is en alle financiële verplichtingen jegens de vereniging zijn voldaan.