Obligatieplan

Kunstgrasveld VV Terneuzense Boys een feit, maar…

Een lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan, ook VV Terneuzense Boys beschikt sinds eind augustus over een eigen kunstgrasveld. En dat was nodig ook! Door de gestaag voortgaande groei van het aantal (jeugd)leden, was er steeds meer behoefte aan extra ruimte op het trainingsveld. Daardoor werd ook veld 4 gebruikt om te trainen.

Mede door de hoge belasting van de velden en het veranderende klimaat, met steeds meer en heftiger regenperiodes, moesten trainingen te vaak worden afgelast. Met de komst van het kunstgrasveld kan er nagenoeg altijd worden getraind.

De eerste ervaringen met het kunstgrasveld zijn unaniem zeer positief: een heerlijk veld om op te trainen en te voetballen.  En door het vele slechte weer, heeft het zijn nut zeker al bewezen!

Maar met het invullen van de wens, zijn de zorgen voor de vereniging wel toegenomen. In financiële zin dan. De aanleg van het kunstgrasveld kostte bijna 450.000 euro! De bijdrage van de gemeente was ruimhartig en het benutten van enkele subsidies hebben de eigen bijdrage beperkt tot 135.000 euro.

Dit nog afgezien van de aanschaf van specifiek onderhoudsmaterieel en verdere onderhoudskosten.

Diverse acties zijn door en met de leden gevoerd, oa. een sponsorloop voor de jeugd, een zeskampXL met Karaoke-avond voor de senioren (Heren en Dames) , een actie voor de dug-outs door de supportersclub (Club van 50), statiegeld-acties en niet te vergeten het grote adoptie-plan!

Ook is er geprobeerd sponsoren te werven voor extra bijdragen. Behalve een mooie bijdrage van 10.000 euro door DOW en 2.500 euro van Pluym is dat echter niet gekomen. Vandaar dat de eigen bijdrage die resteert een behoorlijke aanslag heeft gepleegd op de reserves en liquiditeit.

Om de club gezond te houden en verdere energiebesparende maatregelen te kunnen realiseren in de komende jaren, hebben we daarom een OBLIGATIEPLAN opgezet. Dit plan biedt ons de mogelijkheid om financiële ruimte te creëren die we de komende 10 jaar kunnen inlopen. Het streven is daarmee  € 100.000 te genereren.

Wij hopen dat u ons hierbij wilt helpen en deel wilt nemen aan dit plan. Daarbij zijn diverse opties, die in een afzonderlijke flyer worden toegelicht. Zie hiervoor onze website. Daarop staat ook hoe u zich meteen kunt  inschrijven op een of meerdere obligaties.

help_vvtb_obligatieplan.png
QR_Code_Obligatieplan_VV_Terneuzense_Boys.png

Donderdagavond 8 februari a.s. is een eerste presentatie verzorgd. Later zullen er nog meer informatie-avonden worden georganiseerd.

Mogen wij rekenen op uw ondersteuning?

Namens de gehele vereniging,

Hoofdbestuur VV Terneuzense Boys.
Optie 1.

Terneuzense_Boys_Clubliefde_Obligatieplan_2.png