COVID-19 Huisregels

Bar / Keuken
Referenties

Zie referenties

Overzicht 'Spelregels voor sporten tijdens corona'

Een beschrijving van de maatregelen staat op de website van de Rijksoverheid.

Algemene regels vv Terneuzense Boys

• Vanaf vrijdag 18 februari:

• kunnen alle locaties in ons land weer open tot 01.00 uur. Het coronatoegangsbewijs (3G) blijft nog tot 25 februari gelden op alle locaties waar die nu al getoond moet worden.
  • Eenmaal binnen op deze locaties is een vaste zitplaats, het dragen van een mondkapje en het houden van 1,5 meter afstand niet meer verplicht. Ook geldt er geen bezoekersnorm meer.
  • Houdt u aan de basisregels om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.
  • Wij verzoeken iedereen zoveel mogelijk de adviezen van het kabinet op te volgen, d.w.z. blijf thuis met klachten en laat je testen, probeer ook rondom het veld én in de kantine afstand te houden.
  • Een en ander onder het voorbehoud van nieuwe overheidsmaatregelen.

Regels kantine en terras

• Kantine is open
  • Regels voor kantine en terras worden middels beschikbare symbolen van het NOC*NSF zoveel mogelijk kenbaar gemaakt.
  • Ontsmet je handen bij de alcohol dispenser die bij de ingang / uitgang van de kantine staat.
  • Gooi zelf je lege plasticflesjes of bekertjes in de afvalbakken binnen en/of buiten
  • Betaal contactloos met pin.
  • Max 2 persoon tegelijk in heren wc.
  • Max 2 persoon tegelijk in dames wc.
  • Volg de aanwijzingen van de medewerker(ster)s in de kantine

Regels voor de wedstrijden en vervoer naar wedstrijden

• Sportwedstrijden zijn toegestaan. En onder voorwaarden is ook publiek bij die wedstrijden toegestaan.
  • Bij vervoer naar uitwedstrijden dragen van een mondkapje kan in onderling overleg.

Regels voor trainingen

• Geen ouders / verzorgers op de accommodatie, maar afzetten bij het hek en ophalen bij het hek.
  • Betreden van complex via de GROTE POORT (kleine poort nabij kassa gesloten houden)
  • Kleedkamers en douches zijn beschikbaar.
  • Na afloop trainingen verlaten de spelers na het douchen direct de sportlocatie.
  • Vanaf spelers onder 8 (JO8) geen ouders / verzorgers op de accommodatie, maar afzetten bij het hek en ophalen bij het hek.
  • Voor spelers JO6 / JO7 alleen ouder / verzorger toegestaan als extra begeleiding / ondersteuning voor de trainer.
  • Geen spelers in ballenhok en hou als leider / trainer de 1.5m in acht bij pakken trainingsmateriaal
  • Hou je aan de trainingstijden zodat spelers niet te vroeg aanwezig zijn (10 minuten voor aanvang)
  • Zie indeling trainingsveld.

Aanrij route parkeerplaats KISS & RIDE
loop route trainingen en vertrek trainingen

Training Trainingsveld + VELD 4

parkeerplaats_richtingvtraining.png
Op en rondom het veld

• Wedstrijden zijn toegestaan. Het gaat zowel om wedstrijden onderling en wedstrijden tegen andere clubs
  • Wij verzoeken iedereen zoveel mogelijk de adviezen van het kabinet op te volgen, d.w.z. blijf thuis met klachten en laat je testen, probeer ook rondom het veld afstand te houden.
  • Kleedkamers en douches zijn beschikbaar.
  • Betreden VELDEN via achterzijde kleedkamers richting VELD3 / richting trainingsveld
  • Geen spelers in ballenhok en hou als leider / trainer de voldoende afstand in acht bij pakken trainingsmateriaal
  • Hou je aan de trainings / wedstrijdtijden zodat spelers niet te vroeg aanwezig zijn (10 minuten voor aanvang)
  • Zie indeling trainingsveld.

Bestuurskamer / wedstrijdsecretariaat

• Bestuurskamer / wedstrijdsecretariaat enkel betreden indien dit noodzakelijk is.
  • Op zaterdag niet toegestaan dat team (begeleiding) wedstrijdshirt pakken.
  • Wedstrijdsecretariaat: hou rekening met aantal aanwezigen en hou voldoende afstand.

Bar / Keuken

• Bar en keuken alleen betreden door de bevoegde vrijwilligers.
  • Bij het betreden van de keukenruimte graag eerst goed handen wassen met zeep.