Maatschappelijke Stage

Maatschappelijke Stage bij de vv Terneuzense Boys

Geacht jeugdlid Terneuzense Boys,

Maatschappelijke stage is een vorm van leren, die onderdeel uitmaakt van het lesprogramma Middelbaar onderwijs. Leerlingen (alle niveaus) doen hierbij allerlei vrijwilligerswerk bij verenigingen, instellingen of bedrijven.

De omvang van de maatschappelijke stage bedraagt 30 uur.

Wist je dat je als spelend jeugdlid ook de maatschappelijke stage bij onze vereniging kunt uitvoeren. Begeleiding E- of F-pupillen, jeugdscheidsrechter bij E- en F-pupillenwedstrijden, bij éénmalige activiteiten zoals 4 tegen 4 toernooi, zaalvoetbaltoernooi en andere activiteiten georganiseerd door commissie bestuur jeugd en/of supportersvereniging.

Zit je in de 3e klas middelbaar (De Rede, ZSC of andere school), je voetbalt bij onze vereniging en je vind het leuk om bij onze vereniging je stage uit te voeren neem dan contact op met de jeugdsecretaris.

Hoe eerder je met de stage start, hoe beter de uren verdeeld zijn over het jaar (van september tot mei), des te meer tijd hou je over voor andere leuke activiteiten.

Commissie Bestuur Jeugd