Vervoersregeling

Afspraken over het vervoer naar uitwedstrijden betreft competitie en bekerwedstrijden, niet voor toernooien)

1e elftal

Voor uitwedstrijden buiten Zeeland wordt een bus beschikbaar gesteld. Zo dit uitkomt kan een ander elftal, wat in de buurt speelt, deze bus ook benutten. Meerkosten voor de bussen welke arriveren na de reistijd in Terneuzen (b.v. door bezoek aan de Raayberg) komen voor rekening van het betreffende elftal m.u.v. overmacht. Voor de overige wedstrijden kan worden gedeclareerd tot een maximum van 6 auto’s

2e elftal

Voor uitwedstrijden buiten Zeeland worden twee busjes beschikbaar gesteld. Voor de overige wedstrijden kan worden gedeclareerd tot een maximum van 5 auto’s.

3e – 4e - 5e en 6e elftal

Voor uitwedstrijden buiten Zeeland wordt (indien nodig) een busje beschikbaar gesteld en kan worden gedeclareerd tot een maximum van 2 auto's. Indien geen busje wordt gebruikt kan worden gedeclareerd tot een maximum van 4 auto's.

G team

Per uitwedstrijd een busje bekijken in overleg met trainer/begeleiding.

A – B – C – D Junioren + E en F pupillen

Voor uitwedstrijden buiten Zeeland wordt (indien nodig) een busje beschikbaar gesteld. en kan worden gedeclareerd tot een maximum van 2 auto's. Indien geen busje wordt gebruikt kan worden gedeclareerd tot een maximum van 4 auto's.

Algemeen

De eerste 30 km kunnen niet worden gedeclareerd. Dus voor een afstand van 50 km kan

50 – 30 = 20 km worden gedeclareerd.

Declaraties kunnen worden ingediend op de daartoe bestemde formulieren dat is te verkrijgen in het wedstrijdsecretariaat of te downloaden via de site. De uitbetaling wordt uitsluitend gedaan middels storting door de penningmeester op de bank- of girorekening van de chauffeur.

Het bestellen van busjes en t-tags wordt volgens wedstrijdschema ingeplanned. Extra wedstrijden buitenom KNVB competitie en indien t-tags nodig aanmelden bij [email protected]

Indien er niet voldoende busjes zijn dan heeft de grootst te verrijden afstand prioriteit. Reiskosten declareren per elftal niet mogelijk.

Elk jaar wordt het bestuur geconfronteerd met een elftal dat een spaarpot gaat vormen uit de door de vereniging betaalde reiskosten. Onderstaand het bestuursstandpunt inzake de reiskosten.

Indien er i.v.m. een uitwedstrijd wordt gedeclareerd wordt dan wordt de hiermee samenhangende vergoeding rechtstreeks uitbetaald aan diegene die gereden heeft, het is niet de bedoeling dat elftalleiders namens mensen die gereden hebben een declaratiebrief invullen, gaan declareren en vervolgens en potje gaan vormen om op het einde van het seizoen hiermee iets leuks te kunnen gaan doen met het desbetreffend elftal.

De overweging voor het bestuur om hieraan niet mee te werken is dat het voor de vereniging kostenverhogend kan werken en dat wij als bestuur er geen voorstander van zijn dat buiten om de penningmeester ten behoeve van de elftallen spaarpotjes gekweekt worden.

Declaraties dienen derhalve op naam van de chauffeur te zijn uitgeschreven (ook de persoonlijke bank of girorekening) en door hem of haar persoonlijk ondertekend te zijn, pas daarna wordt de declaratie uitbetaald.

Het Bestuur