App van onze eigen vereniging, gelinkt aan onze website

28 augustus 2021 9:00

Specifiek voor onze club is er een app ontwikkeld voor Android (Google) en iOS (Apple). De app wordt centraal gevoed vanuit de VoetbalAssist database. Het programma, de standen en uitslagen worden volautomatisch gepubliceerd op de app.

app1.png

PUSH NOTIFICATIES

(Automatische) herinneringen van bijvoorbeeld een vrijwilligersdienst of afgelastingen kunnen worden gestuurd naar de betreffende personen of naar een specifiek team. Of wellicht heeft u belangrijk nieuws voor heel de club, zodat u via een pushnotificatie alle leden in een keer kunt benaderen via de app.

LIVE WEDSTRIJDEN

Bezoekers van wedstrijden kunnen via de app direct eigen content toevoegen. Als er bijvoorbeeld gescoord is, kunnen mensen aangeven wie, wanneer, op welke manier (bijvoorbeeld kopbal) heeft gescoord en wie de assist heeft gegeven. Ook kunnen bezoekers live berichtjes en foto's plaatsen. Tevens is het mogelijk om een wissel, kaart of tussenstand door te geven. Zo ontstaat er een live blog, die mensen tijdens de wedstrijd maar ook thuis of elders kunnen inzien. Men hoeft dus niet meer bij de wedstrijd te zijn om deze live te volgen. Deze live blog kan ook weer in de kantine op het scherm of op de website getoond worden.

Voorbeeld eerste test Liveblog, klik hier

GEEN INLOG NODIG

Elk lid of bezoeker kan de app gratis downloaden. Men hoeft niet in te loggen. Er is wel een mogelijkheid om in te loggen ivm de vrijwilligersmodule. Als je pushnotificaties wilt ontvangen als vrijwilliger voor je komende dienst, dien je even in te loggen.

ABONNEREN OP JE FAVORIETE TEAM

Krijg op je startscherm alle informatie van jouw favoriete of eigen team. U ziet dan onder andere team-informatie met trainingstijden, team-sponsoren, spelers, staf, afgelastingen, uitslagen, wedstrijdverslagen, programma, standen, etc.

TOPSCOORDERS, STANDEN, WEDSTRIJDVERSLAGEN, TEAMINDELINGEN, TEAMSPONSORS, TRAININGSTIJDEN, SPELERSCARRIERES EN PROFIELEN, WEDSTRIJDSTRATISTIEKEN, ROUTEBESCHRIJVINGEN, VELD, KLEEDKAMER EN MEER.

De app zit boordevol functionaliteit, die we de komende tijd alleen maar gaan uitbreiden.

VOETBALASSIST APP BIEDT:

1. Volledig advertentievrij, volop ruimte voor uw sponsoren
  2. Programma, standen en uitslagen volautomatisch op uw app
  3. Pushnotificaties bij afgelastingen, nieuws of andere herinneringen (van bijvoorbeeld de vrijwilligersmodule)
  4. Nieuws en wedstrijdverslagen maar één keer invoeren en direct projecten op alle mediums: app, narrowcasting, website
  5. Supporters langs de lijn kunnen in de app direct foto's, doelpunten, berichten en meer toevoegen. Leuk voor de achterban thuis.

Zoek in de app store op VoetbalAssist en vul als clubnaam Terneuzense Boys in