Nieuwe wedstrijdtenue van VV Terneuzense boys overgedragen

19 november 2023 20:30

Op 18 november is het nieuwe VV Terneuzense Boys wedstrijdtenue onthuld. Het 1e elftal heeft tijdens de competitiewedstrijd tegen BVCB het nieuwe tenue voor het eerst gedragen.

We wilden dit natuurlijk niet zomaar voorbij laten. Na de wedstrijdbespreking is het tenue van het 1e officieel door Wesley Mol van sponsor BOIDIN overgedragen aan aanvoerder Bart Gort.
We zijn blij en trots dat BOIDIN op de voor- en achterzijde van de shirts van het 1e elftal staat. Geflankeerd door ZVU op de ene mouw en REHAM op de andere mouw. Alle drie diepgeworteld in en rond Terneuzen en al jarenlang verbonden aan onze club.
Komende maanden zullen stap voor stap alle teams van onze club in de nieuwe tenues van het merk Patrick gaan voetballen. Veel hangt nog af van sponsoren die we nog zoeken. Vanaf 75 euro voor een seizoen kan een team al gesponsord worden. Interesse? Laat het weten via de trainers of stuur een mailtje naar [email protected]

Klik hier voor de fotoreportage van Harry Brouns