Nieuws betreft het 75-jarig jubileum! 8, 9, 10 en 11 MEI 2024

20 maart 2024 7:00

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat er achter de schermen hard gewerkt wordt aan het programma van het 75-jarig jubileum van VV Terneuzense Boys!

Om alvast een idee te geven wat er allemaal staat te gebeuren volgt hieronder alvast een overzicht van het programma. De komende maanden zullen we steeds blijven communiceren via de site maar ook via social media.

We trappen woensdag 8 mei om 19:00 uur af met een heuse VV Terneuzense Boys Quiz! Dus denk jij veel te weten over de vereniging? Geef je dan op met een team !

Op donderdag 9 mei is er vanaf 10:00 uur  een outdoor Soccer toernooi voor de jeugd t/m JO -15.  Om 13:00 uur start dan de zeskamp vanaf de JO-17 , en senioren. Tijdens deze dag zijn er diverse eetkraampjes om de inwendige mens te voorzien.

Aansluitend aan de zeskamp is er een BBQ.

Verdere informatie over deze dag volgt te zijner tijd op de site en op onze socials.

Vrijdag 10 mei is er in de avond een receptie voor genodigden.

En dan zaterdag 11 mei wordt het helemaal een spektakel!

Vanaf 11:00 uur worden de springkussens geopend , zijn er wederom diverse eetkraampjes, een ballonnen clown, en dan vanaf 11:30 uur zijn er diverse leuke wedstrijden te zien. Uiteraard volgt het definitieve programma met de wedstrijden te zijner tijd.

Vanaf 18:30 uur begint de feestavond in de kantine!

Wij hebben er al zin in, en we hopen jullie ook!

NB: Wij zoeken nog ouders die voor de donderdag en/of de zaterdag pannenkoeken willen bakken voor in het pannenkoeken kraam, deze kunnen thuis gebakken worden en mogen dan om 10:00 uur afgegeven worden op de Boys. Neem gerust contact op met Claudia Riemens hierover. Gegevens bekend bij de diverse trainers. Er kan desgewenst een pakket opgehaald worden om thuis te bakken.

En scheidsrechters voor het soccer toernooi voor de jeugd t/m JO15, als je interesse hebt geef dit dan door aan Chris Polderman

De jubileum commissie.

feestweek_boysk.jpg