Sponsor van de maand mei is E.T.B. Verlinde

1 mei 2019 9:00

De sponsor van de maand mei is E.T.B Verlinde. Al velen jaren is E.T.B Verlinde een trouwe sponsor van VV Terneuzense Boys. Daar zijn wij de familie Verlinde zeer dankbaar voor! Graag willen wij ook iets terug doen namens de club en leden.

Daarom zetten wij de maand deze sponsor in het voorjaarszonnetje. Bezoek zeker eens de winkel aan de Axelsestraat in Terneuzen voor informatie over een breed scala aan audio- of video apparatuur of om u te laten informeren op alle gebied van keukens en apparatuur. Bij E.T.B Verlinde kunt u voor ieder budget een passende oplossing vinden!

Verlinde Winkel

E.T.B. Verlinde heeft een ruime showroom van 750m²

Wij zijn Loewe Reference dealer: Dit betekent dat wij alle Loewe producten voor u demonstratie klaar hebben staan om u te demonstreren. Loewe staat voor een tijdloos design en een buitengewone beeldkwaliteit.

Dealer van Bose: Ook hiervan hebben wij het gehele assortiment demonstratie klaar in onze Bose hoek. Deze Amerikaanse audio fabrikant verbaast iedere keer weer met vernieuwende apparatuur. Van complete woonkamer systemen tot multyroom en streaming audio.

Dealer van Marantz en Denon: Voor u bouwen we elke opstelling ter plaatse op om u te laten luisteren, of maakt u een afspraak om het thuis te beluisteren. Tevens hebben wij nu ook het onderdeel van Denon. Heos voor de streaming audio van het bekende merk.

Andere merken in ons assortiment zijn Sony, Philips, Samsung. Bij ons kunt u voor ieder budget een passende oplossing vinden.

Onze witgoedmerken zijn onder andere, Miele, Bosch, AEG, Borretti, Smeg, Siemens, Zanussi, Etna.

Verlinde Elektra

Bij Elektrotechnisch Bureau Verlinde in Terneuzen gaan kwaliteit en service hand in hand met een aantrekkelijke prijsstelling. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Via ijzersterke inkooporganisaties als ElektroWorld en Technische Unie en der Kreis zijn wij in staat deze tegen aantrekkelijke prijzen aan te bieden. Ons assortiment durven wij met recht uniek te noemen, door verkoop van wit- en bruin-goed, keukens met daarbij gas, water, electra. Verlinde Elektra

Verlinde keukens

Het keukencentrum van Verlinde heeft een vloeroppervlakte van maar liefst 350 m2. Genoeg ruimte dus om circa twintig keukenopstellingen te presenteren; uiteraard in verschillende stijlen, kleuren en van de diverse merken. Vier maal per jaar organiseren wij bovendien bijzondere demonstratiedagen.

Vanzelfsprekend kunt u altijd binnenlopen om sfeer te proeven en ideeën op te doen. Maar het realiseren van een droomkeuken is maatwerk. Als u vooraf een afspraak maakt, kan onze adviseur de mogelijkheden met u bespreken en een passend voorstel op maat doen.

ELEKTRO TECHNISCHE BUREAU VERLINDE

Axelsestraat 25   -  4537 AB Terneuzen   -   Telefoon: 0115 613533