ONTHULLING NIEUWE WEDSTRIJDTENUE VV TERNEUZENSE BOYS

18 november 2023 9:45

Eind juni konden we fantastisch nieuws delen. We hebben toen onze nieuwe samenwerking met kledingpartner Patrick aangekondigd. Samen hebben we afgesproken te streven naar succes, zowel op als naast het veld, met professionele outfits die perfect passen bij onze club. Het betekent onder andere dat alle teams een nieuw wedstrijdtenue zullen gaan krijgen. Vandaag 18 november zullen we het nieuwe VV Terneuzense Boys wedstrijdtenue gaan onthullen. Het eerste elftal zal tijdens de wedstrijd het nieuwe tenue voor het eerst gaan dragen. We willen dit natuurlijk vieren samen met alle leden, sponsoren voor, tijdens en na de wedstrijd.