RVVH 1 - TERNEUZENSE BOYS 1

2982SN
RIDDERKERK

Opstelling Terneuzense Boys 1

13’ Hoekschop voor Terneuzense Boys, deze gaat er niet in. De mannen uit Zeeuws-Vlaanderen zetten veel druk, maar levert nog weinig op

18’ Philip Dragon scoort voor RVVH, maar de goal wordt afgekeurd. Na een kleine twintig minuten staat het nog steeds 0-0.

DOELPUNT 36’ Jordey van Dam scoort nadat Bart Gort van Terneuzense Boys geel krijgt. Van Dam krijgt meteen een publiekswissel omdat hij na dit seizoen stopt als voetballer. 1-0

DOELPUNT 38’ Terneuzense Boys komt meteen terug en maakt de 1-1.Glenn Michielsen tikt de 1-1 binnen !

RUST De eerste 45 minuten ging het spel gelijk op en benutten beide teams een kans. Er hadden al meer doelpunten kunnen vallen. Het doelpunt van Terneuzense Boys mag aanvoerder Bart Gort op zijn naam schrijven. 1-1

DOELPUNT 47’ De wedstrijd is nog maar twee minuten bezig en Mitchell de Nooijer schiet de 1-2 binnen. Vanuit een vrije trap van Remon de Vlieger (1-2).

DOELPUNT 59’ Miroslav Peric komt alleen tegenover de keeper van RVVH en hij schiet de 1-3 binnen. Het spel van Terneuzense Boys is fel en er zijn kansen (1-3)

77’ Het spel op het veld in Ridderkerk gaat gelijk op. Terneuzense Boys benut niet de kansen die ze krijgen (1-3).

87’ Terneuzense Boys blijft het proberen voor het doel van RVVH. De bal komt alleen niet tussen de palen. Nog een paar minuten (1-3)

AFGELOPEN Terneuzense Boys wint de belangrijke laatste wedstrijd van het seizoen met 1-3 van RVVH. Vreugde op het veld bij de spelers. Ze ontlopen hierdoor de nacompetitie.