Ongeïnspireerd Terneuzense Boys 2 gaat in Zierikzee de bietenbrug op

Lange Blokweg 29
4301NW
ZIERIKZEE

Zierikzee, 9 april 2022, kort verslag van onze speciale reporter (@Marcsku)

Op sportpark Den Hogen Bok in Zierikzee bakte onze Boys 2 er vandaag niet veel van. De thuisclub (met nog een correctie voor de tekst in een eerder verslag, deze fusieclub heeft echt de mooiste shirts uit onze klasse) eigenlijk ook niet maar het verschil waren 3 minuten met drie 100% kansen voor MZC ‘11. En de laatste van die drie kansen ging binnen, eindstand 1-0.

De focus dit weekend lag bij onze spelers niet bij het voetbal. Andere zaken hadden prioriteit. Sprekend voorbeeld was dat één auto met spelers parkeerde bij MZVC in Middelburg. Daar waar er vorige week fris en fruitig gevoetbald werd kon ik in de eerste helft nagenoeg niets noteren in mijn schrijfblok. Rust 0-0.

De tweede helft ging het wat beter. We hadden wel iets van veldoverwicht maar er kwamen geen kansen uit. In de 80e minuut gaf de thuisclub gas. Jeffrey moest 1op 1 redden en een minuut later ging de bal net naast zijn doel. In de 82e minuut was het raak. Jeffrey kon een lastige vrije trap niet klemvast krijgen en de gehaaide aanvoerder spits van MZC was er als eerste bij om de bal binnen te schieten: 1-0. Ook de eindstand want van een slotoffensief van onze kant was eigenlijk geen sprake.

Volgende week thuis tegen Arnemuiden. Die verloren vandaag ook. Een mooi affiche voor een revanche voor deze slechte wedstrijd en het verlies in Erremu een paar weken terug.

TB2 : Jeffrey, Sander vd H, Oonky (‘57 Michel), Bambi, Sem (’70 Gio), Justin, Jens, Thomas, Bart H., Sean (’44 Lucas), Leander