Vandaag een topper.

4532ET
TERNEUZEN

Klik hier voor de fotoreportage van Fons Agterhuis

Vandaag stond een topper op het programma op het Boys complex.

De tegenstander van vandaag was SSV’65 ( samen sporten vereen) uit Goes.

De Boys jo17-1 staan op plek 1 met 3 wedstrijden en 9 punten terwijl SSV 2 wedstrijden hebben gespeeld en ook alles hebben gewonnen, dus met 6 punten op plek 2.

Scheidsrechter was dienst was Randy Badr Bouws en assistent van hem was Robbie Jonkman.

Het team was vandaag ook nog niet compleet, Lucas en Louis zijn nog steeds afwezig. Hierdoor werd er weer een beroep gedaan op  keeper Cas Hiemstra van de jo15-1.

SSV begon fel aan de wedstrijd en onze Boys liepen steeds achter de feiten  aan. De kermis was toch al voorbij?

Veel onnodig balverlies en ook kon de bal niet in bezit worden gehouden. Te mooi en te snel willen doen. En ook nog eens alles door het midden.

SSV kwam hierdoor verdient op een 0-1 voorsprong. De bal werd door de Boys in de voeten van een SSV speler gespeeld en die had geen moeite om de bal binnen te tikken.

Weer wat later werd het zelfs 0-2. Nu was het met een fraaie combinatie, hierdoor kwam een SSV speler volledig vrij voor de keeper.

Nu viel eindelijk de frank en werd er goed gevoetbald door de Boys. Het laatste kwartier was duidelijk voor de Boys, maar scoren werd er niet gedaan.

0-2 was dan ook de ruststand.

Na de 15 minuten rust was het weer de Boys die aandrong maar de sterk verdedigende tegenstander liet geen goal toe. De Boys waren ook af en toe wat slordig in de afwerking.

Bij SSV ging het er soms wat hard aan toe wat resulteerde in een gele kaart voor de aanvoerder. Eerst een laatste waarschuwing voor een overtreding en daarna voor het commentaar op de leiding. 5 minuten met een man minder. Ook hier profiteerden de Boys niet van. Toch werd het nog 1-2.

Dit kwam door een misverstand bij de keeper van SSV. Na een overtreding riep de scheids voordeel. Maar de keeper legde de bal op de grond om een vrije trap te nemen. Niek was er als de kippen bij en tikte de bal opzij naar Noah die de bal binnen schoot. De scheidsrechter kon niets anders doen dan de goal goedkeuren.

Maar toch ging SSV’65 met de 3 punten aan de haal. Stand is  nu:\
StandJO17_1.png