SJO WZV UNITED JO17-1 - TERNEUZENSE BOYS JO17-1 Kans op kans op kans!

SJO WZV United JO17-1

1e klasse Zwaluwen Jeugd Beker (1e fase) 02

14 oktober 2023 11:15

J. Schenkelaars

Sportpark Velterspark
Baljuw Veltersweg 11
4501AV
OOSTBURG

Link Fotoreportage Fons

Kans op kans op kans!

Vandaag de laatste wedstrijd in deze bekerronde. Tegenstander was SJO WZV United.

(Voor geïnteresseerden: Samenwerking Jeugd Opleiding West Zeeuws Vlaanderen United)

Als vlagger was wederom Robbie Jonkman gestrikt. Met nog steeds de geblesseerden Louis en keeper Lucas, hierdoor  was het weer Joey die in de goal stond. Ook Finn was afwezig ivm een familie-uitje.

En daar gaan we los, om iets over 15 over 11 floot de scheids de wedstrijd in gang. Niet veel later was het al 1-0. De heren waren weer niet alert aan de wedstrijd begonnen. Gepruts in de verdediging was hier debet aan. Dan maar weer aftrappen vanaf de middencirkel. En jawel, weer  was het prijs en de 2-0 lag binnen.

Lekker wedstrijdje lijk t het te gaan worden. Er wordt totaal niet opgetreden tegen de aanvallers van WZV. Maar daar was Mats, vanaf de zijkant schoot hij de bal voor en deze waaide over de keeper in de goal. Nu werd er gevoetbald. En de Boys werden sterker, maar de bal wilde er niet in. Veel kansen maar steeds net niet. Daniel kreeg de bal aangespeelt en hij schoot de bal naar Mats. Hij stond precies op de goede plek en alleen voor de keeper. Deze was niet te missen en werd het vlak voor de rust gelijk. 2-2.

Met een goed gevoel  gingen ze naar de kleedkamer voor de thee.

Zouden ze de draad weer oppakken of weer slap beginnen. Toch was het weer WZV die de derde maakte van de dag. Weer door een fout in de verdediging.

De Boys waren nu steeds gevaarlijker, maar het leek wel of er geen een bal meer in mocht. Kans op kans. Keeper haalde de ene na de andere bal uit zijn goal, hij had wel een engel op zijn doellijn staan en was het de keeper niet dan was het wel een speler die de bal van de lijn schopte.

Zoveel kansen en dan nog steeds met 3-2 achter. Aan de scheidsrechter lag het niet, die floot een prima wedstrijd. Maar eerlijk is eerlijk een gelijkspel had zeker op zijn plaats geweest en de Boys gingen zonder punten richting Terneuzen. Zuur, maar ook SJO WZV United had gestreden voor de punten.