Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

8

15

0

Samuel speelt in J09-2 en was begonnen met voetbal toen hij 5 was. Hij heeft een heel lief coach zij heet Lotte. Samuel speelt vaak als middenvelder in zijn team. Hij heeft ook een broer die James heet en hij speelt ook bij de Boys en vinden het een leuke en gezellige club.

Zijn lieveling Nederlandse speler is Jasper Cillessen omdat hij goed is in keeper. Zijn lieveling internationaal speler is Cristiano Ronaldo. Hij is een Feyenoord fan en een Liverpool fan. Sammy zijn motto is "geen woorden maar daden".

Samuel zit op de Irischool in Othene in Terneuzen en wil later Pro voetballer worden.

Klik hier voor de fotoreportage van Harry Brouns