Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

9

16

0

Tijs Roegiers is net 9 jaar. Hij is begonnen met voetballen omdat hij het leuk vond, hij was toen 6 jaar. Nu speelt hij in JO9-1 van Terneuzense Boys. Vanaf de mini’s tot heden zijn Tim Louwiesse en Kenny Jonkman zijn trainers. Hij speelt meestal in de spits en soms op rechts. In  Nederland is zijn favoriete club Ajax en is zijn favoriete speler Matthijs de Ligt. In het buitenland is dat Barcelona en Cristiano Ronaldo. Naast voetbal heeft hij nog een andere hobby en dat is vissen. Samen met zijn tweelingzus zit hij in groep 5 op de Irisschool. Later wil hij politieagent worden.

Klik hier voor de fotoreportge van Harry Brouns