Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

8

10

0

Mathijs speelt bij JO9-2 met als trainers Guido Vinke en zijn vader Arthur Scheele.

Mathijs is een echte middenvelder die overal op het veld te vinden is.

Pas als hij zelf gescoord heeft en ze minstens met drie doelpunten verschil voorstaan wil hij in de achterhoede blijven.

Hij is een echte voetbalfan en kijkt het liefst alle voetbalwedstrijden, zelfs een wedstrijd als Bolivia tegen Colombia vindt hij reuze interessant.

Zijn favoriete speler is Daley Blind en zijn favoriete clubs zijn PSV, Ajax en FC Barcelona.

Tevens spaart Mathijs foto’s van diverse voetbalstadions waar hij geweest is (niet perse voor een wedstrijd).

Zo heeft hij tijdens de zomervakantie zijn verzameling met 9 stadions uit kunnen breiden.

Klik hier voor de fotoreportage van Stojan Curcic