Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

9

15

0

Bart is 9 jaar, hij zit op school De Oude Vaart in groep 5,  Bart is in het seizoen 2017/2018 in Sluiskil begonnen met voetballen, nadat hij daar 1 jaar heeft gevoetbald, is Bart in het seizoen 2018/2019 overgekomen naar de Terneuzense Boys.

Bart speelt in het team JO9-3, en wordt getraind door zijn vader Patrick Pielaat.

Bart zijn positie in het veld is keeper, net als zijn vader die jaren bij de Tern Boys in de lagere elftallen heeft gekeept.

Zijn favoriete club is Feyenoord, en zijn voorbeeld is op dit moment Justin Bijlow,  zijn internationale club is Barcelona en Messi is zijn favoriete speleer daar.

Bart zijn favoriete speler van de Tern Boys is Wouter Faasse.  Wouter is Bart zijn overbuurman, en Bart  wilt net zo graag als Wouter zo hoog mogelijk voetballen

Bart hoopt later de eerste keeper te worden van Feyenoord.

Klik hier voor de fotoreportage van Harry Brouns