Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

8

7

0

Ruben is acht jaar en speelt in de JO9-1. Hij is een echte verdediger, of zoals zijn trainers Ronald en Edo zeggen: hij is het slot op de deur.

De favoriete club van Ruben is Ajax. Hij is niet voor het eerst mascotte bij een wedstrijd. Drie jaar geleden mocht hij als mascotte met de spelers van Ajax het veld op voor de wedstrijd tegen Willem II in de Johan Cruijff Arena. Dat was natuurlijk superspannend!

Rubens favoriete voetballer is Matthijs de Ligt. En zijn favoriete voetballer van de Boys is Bart Gort (dat is de enige die hij een beetje kent 😉 )

Klik hier voor de fortoreportage van Harry Brouns